Categories
Stadiums

המלצות מלקוחות שיעזרו לתלמידים של העסק לתמלל מוזיקה

קורה שאנחנו קרובות אני אומר לתלמידים שלי שלמדתי יותר מזה על מנגינות דרך תמלול לה איפה שכל ספר יוכל היווה לקנות עבור המעוניינים. כשהייתי שאתה שובב וחסר ותק בג’אז, רציתי באופן מיוחד ללמוד עוד בעניין אלתור. המורים שלי יעצו עבור המעוניינים לתמלל סולו, ובדרך זו עשיתי, והם צדקו! אני בהחלט עוד זוכר את הערת התווים לתעתיק הסולו המרכזי שלי – מיילס דייוויס ב”כשהאורות נורמלים יותר “.

פה, יחד הרבה יותר מ -40 שנות ידע הוא כח בהוראה בכיתה, הייתי משתדל לעורר את אותו התלמידים שלי באותה עצה – תמלל! אני בקיא היטב את כל האתגרים הכרוכים בכך (תמלול קשה!) אולם אני גם כן מומחה שהתמורה טובה את כל המאמץ.

בפוסט נולד, ברצוני לשתף 5 המלצות לתעתיק מהספר העתידי שלי, קריאה, יצירה וקצב: נולד כולל נוסחה מוזלת שבו יתאפשר לכם להשתמש:

הקשבה (אימון אוזניים) + תהליך ניתוחי (אימון מוח) = תעתיק נכון

הפנמת המוסיקה זאת הסיבה הסופית – זו מטרת ההחלקה שהאזנה הזו השלב האחרון החשוב בתהליך התמלול. או אולי אינך זוכר את אותה המוסיקה, יש להמנע מ הדבר לתרגם. כבר החל מהמוכר נולד מקום מצויין לשחרר שבה.

כבר החל מ מהמוכר
תדרשו מהתלמידים להתחיל בשיר ישנו מהזיכרון, לדוגמה “יום הולדת שמח”. מכיוון שהם כבר עוברת את כל השיר הם ככל הנראה יוכלו לקחת חלק במיוחד להוסיף השלישי שהיא כל תהליך התמלול – תרגום.

מוזיקאים והוא לא מוזיקאים כאחד מבחינים שיש ומסוגלים לשיר “יום הולדת שמח”. אך הוא המוסיקאי מומחה ולנתח זאת.

עודד את כל תלמידיך לשאול אחר השאלות הבאות, כשהם יקרה לבדוק את אותו “יום הולדת שמח”. יכול להיות שתצטרך לדחוף את זה בכמה מידע המשווקים בסוגריים.

היכן הקצב? (שפת גוף האדם שלהם יש בידי לציין לך שהם עלולים להבחין את זה)
כל מה חתימת הזמן? (נכון, 3/4 פעם אחת, פתקי האיסוף עשויים להפוך זו לשאלה מסובכת)
והיה אם “יום הולדת שמח” זה במפתח מז’ורי אם מינורי? (נקווה שהם כבר וודאיים שהתהליך חלל גדול … הא-הא!)
איפה “לעשות”, שורש הסקאלה? (בדרך כלל בסוף המנגינה)

דבר פתק ההתחלה? (נכון, הוא למעשה אינה לעבור, הנו סול)
דבר תמלול אונליין ? (לחן נוח מי שהזמין את הרמוניה פשוטה)
למה שלא נעשה רעיון קצבי – חיוני לכל המעוניין קצב
אם אם האזנה להכנת נעמות, במידה ו התלמידים שלך אמורים להבדיל את כל הקצב ולהביע את הביטוי הקצבי? למרבית, כן – הם ככל הנראה קיבלו קצב. אך מהו שלפעמים קרובות האתגר המשמעותי בעיקר שיש ברשותם נולד ציון מקצבים. אנשים עשויים להתייחס לכלי לפני המגרשים, אבל כל מה כל אחד יש בכוחם להתנהג לסימון קצבי?

כל אחד עלולים להכניס בכלים המסורתיים השייך ספירה והתנהלות.

לתוך לכולם להמעיט בערכו הנקרא הרחוב הדו-כיווני ששייך ל קריאה וכתיבה, וכיצד קריאה תותקן בדלת הדוגמה לזיהוי ביטויים מקצבים דומים מזמן האזנה ותמלול.

עם זאת, הרשו לכם לציין גישה אפשרית מקורי – לשנן “מילות קצב” קצרות.

הרי אנלוגיה איכותית לשפה האנגלית. במידה ש מסתכלים לגבי המילה “ט-ה-ה”, מהם העסק שלך רואה? אם החברה שלך מאיית רק את הכתוב “ט-ה-ה” עד אנחנו מגיב בדירות מיד לאותיות הללו, מכיר את החסימות כמילה “ה”?

איות סימבולים המילים קבוע לספירה, “1 + 2 + …” אפשרות סימבול קצבי. הבה נפתח מאגר איות הנקרא “מילות קצב” קצרות, ונתחיל להקדיש “מילים” כדוגמת אלו לזיכרון. בקש מהתלמידים של העסק שלכם להתאמן שיש להן “מילות הקצב” הבאות רק בשתי פעימות. אֵיך?

קודם כל, ברר שהתלמידים של החברה יש בכוחם לפנות ולבצע את זה מציאות. מעתה ואילך ידיד אחר התלמידים לקבוצות שהיא שניים, במקרה ש תלמיד אחד מבצע את אותם מילת הקצב כאשר בן זוגם יודע את אותו הביטוי, ואז יש עלינו לדירה להחליף מהות. הנוכחית בידי מגניב ומרתקת לגרום ללומדים באוניבסיטאות לתקשר הוא יחד עם הנו. כל אחד כשיר לחזק את האנטה ולהרחיב את אותו מעמד התרגול לשימוש ב”מילות קצב מורכבות “ארוכות יותר מכך המשלבות את אותו מילות הדו פעימות לשילובים מגוונים.

מעוניינים לתמלול? בשיתוף מהראוי משאבי הספירה, הניצוח ורשימת מילות הקצב המשננות של החברה שלנו, תנו לתלמידי האוניברסיטאות של החברה לתמלל את הקצב ששייך ל כתיבת תכנים נותנת. אבל, למשל, תבקשי מהו להאזין ל”נהר “של ג’וני מיטשל, על ידי האלבום הכחול לחיית המחמד ולתמל את הקצב מטעם שמונת הברים הראשונים המתקיימות מטעם מבוא הפסנתר.

נעמות – או גם החברה שלך יכול לשיר זו, העסק שלך עלול לשמוע אותם
באיזה אופן אפשר לעזור בכתיבת התלמידים לתמלול מנגינות? שירה הזו ידי מופלאה – או אני עלול לשיר בתוכה, שמעת בתוכה, וכעת החברה שלך אך מהלך האדם לא קרוב מלציין בה. תבקשו מהתלמידים של העסק לשחרר בפשטות על ידי שירה בשלבים בסולם הראשי, שיטה מסבירים עד הברות הניתנות לסולפיות למען לתאר היאך המגרשים הדיאטוניים נעשה בהם שימוש לתוך הפתרון.

בתוספת ל הצפייה בסולם שנכתב בצוות (אופקי), תועלת ב”סולם טון “הוא בידי קסומה לדמיין כיצד המגרשים הדיאטוניים מתייחסים אנכית משמש לזה.

בין האפשרויות היצירתיות שתלמידיכם רשאים לתרגל את אותם הסולם זו בדרך של אלתור מנגינות שלבי. הוא למעשה מאפשר לנכס בהרבה בעלותשל ההעברה, שומר זה במודע “ברגע”, וזה כיף! עודד יחד עם זאת להשתמש בסולם הטון כמדריך חזותי אפקטיבי בזמן אלתור.

התלמידים שלכם מתחממים בימינו לתמלול מוזיקה בעלות קלות בשלבים – ויש הרבה חומרי הדברה ביקום בחוץ! תדרשו דבר להתרכז אך ורק במגרשים, לשיר את כל תשובותיהם באמצעות מסבירים ו / אם הברות סולפיות. בני האדם יכולים לשריין לדעת למנגינות לעת נלווה – להביא לטכנאי לתרגם, לשיר סולפי, בינתיים. הזכר לטכנאי אי אלו מידע (למשל, לחלוטין המנגינות מסתיימות במפתח המפתח).

לפניכם טבלה קצרה מסוג לחנים שלבים למען להעביר את התלמידים של החברה לסיטואציה הינם מהר אפשר לראות כמה מהשירים האלו, על ידי זה שהם רשאים להוציא באופן ישיר לבנק הזיכרון שאיתם ולהתחיל בתהליך עבודה. כדאי לחפש זה להתעניין מחשב לשמוע הופעות שונות ומשונות – כעבור הרוב המוזיקה זוהי המניע!

“שמחה לעולם” (מתחיל לעשות)
“להישען עלי” (מתחיל לעשות)
“הרומנטיקה שלי” (מתחיל בין השנים
“אודה לשמחה” (מתחיל בשנת
“פעמוני כסף” (מתחיל בשנת

“איך מתחיל נראה הלילה” (מתחיל בסול)
כאשר התלמידים של החברה שלכם מסכימים, אתגר יחד עם זאת במנגינות כוללות הרבה יותר (כולל מוסיקה מינוריות), ותן לנכס לחשוב את אותם המגרשים במקלדת, במשאבי של הדודים, בצוות וכדומה ‘. הצעדים הקריטיים במיוחד זה הצעדים המוקדמים, הרי לתוך תעשה זאת. אינה להציף בהרבה מדי רעיון – תן לתלמידי האוניברסיטאות שלך את אותן הגברת הביטחון שהם מבכרים לנכס בכל משרד המסובך זה בהחלט ששייך ל אפשרות אוזניים.

הרמוניה – תורת ההבנה עוזרת
תמלול שינויי האקורדים הנקרא שיר יוכל להיות קשה! בואו נשתמש במסת חוות דעת לתיאוריה בשביל להביא את התלמידים של העבודה לדרך. או זה דווקא מקשיבים לגיטריסט או גם לפסנתרן בהקלטה, זה מסוגלים להתמודד בעלי תפקיד גדול. הזכר למקום לתכנן היטב למנגינה – חוק תווי הלחן הינן צלילי אקורד. משמש הדבר שאני מכנה הגישה “מלמעלה למטה”. ה”מנגינה “האחרת להאזנה זאת קו הבס – הוא האיזור בו העסק שלך צפוי למצוא את אותו שורשי האקורדים. הייתי מכנה זאת הגישה “מלמטה למעלה”. שתי שורות האלו בעזרת מיומנות להבטיח בהרבה ממחצית התשובות שהינכם רוצה.

טיפ מועיל נלווה זה לשנן דפוסי אקורדים מקובלים. אף על פי שלא קיימים נוסף שירים דומים נולד למטרה זו, שירים מגוונים יחלקו את אותן התקדמות אקורדים – הקצאת דפוסים פופולריים אלו לזיכרון תחסוך ללומדים באוניברסיטאות שלך הרבה זמן מזמן תמלול השינויים. רשמתי להלן 5 תבניות אקורדים, בעזרת שיר שכולל מדי תבנית.

I IV I V I ()
I V IV I (“בואי איתי”, נורה ג’ונס)
I IV V I (“מנדוויל”, ביל פריסל)
I VI– IV V I (“כל נשימה שאנחנו לוקח”, המשטרה)
I VI– II– V I ((“מסתיר את אותם ליבי” אדל)
I V VI– IV I (, הביטלס)
תמלול סולו ג’אז – החוויה המושלם
את זה חווית התמלול האולטימטיבי מכולם! התלמידים מוכרחים על כל העזרה שהם כבר יש בכוחם לרכוש בארגון היאך הם יעשו פרויקט מעניינת זאת.

להלן 10 הצעות:

חובב את כל המוזיקה שאתם בוחר לתמלל – המוטיבציה הזו הדלק.
בחר סולו לניהול – או שמא שאולי לעולם שלא תתחיל.
השקיעו יספיק עת בהאזנה – הפנימו את אותה המוסיקה עבור שתשימו לב, הניחו את אותן העיפרון הזה!

חקר גיליון עופרת לשינויים במנגינה ואקורד – בכלל הסולו שואבים משניהם.
השתמש בטכנולוגיה – ניצול בתוכנה אשר עשויה לולאה, להאט ולבחור את אותן המוסיקה הם ככל הנראה תוספות נחוצים ביותר!
אל תנסה כולם בפגישה אחת בלבד – מבריק את המוח ואת האוזניים פעמים רבות.
סוג ניתוח הסולו – העובדות למדת?
מעריכים אחר המוזיקה – זאת חורגת יותר מזה מההערות הכתובות בעמוד.
תמלול הנו חוויה מופלאה ומעצימה שבמקביל יסודית את כל הערכתנו למוזיקה בה אנחנו לומדים. הייתי עוד עשוי לשיר אחר הסולו הנקרא מיילס בסרט “כאשר האורות נמוכים” לא לפני 40 קיימת. הייתי נותן לכל מי שמעוניין להגיע ולשמוע ל”עסקה האמיתית “מתוך האלבום תהנה!