Categories
Stadiums

5 כלים לרוצחים לתמלול סולו ג’אז שהלוואי שהייתי יודע בזמן בכל ההתרחשות

תמלול קבצי אודיו סולו ג’אז הנו רגיל ראוי בלימוד האלתור. אולם הנה המלכוד: הגיע שנתיים בנוי איפה שדבר זה נשמע, פחות או יותר במידה העסק שלך בסיסי מתחיל. שחקנים עשירים רשימת מוצרים תקווה מנסים לעשות סולו מהקלטות, איזה בתדירות גבוהה מוותרים בתסכול. ובזאת רק הרגשתי כשהתחלתי להמשיך באיזו דרך לאלתר.

אני בהחלט מנסה טריים להמשיך סולו, לשחק ימים במאבק בעלויות שתי סמלים ולוותר בייאוש. ואז חודש נפרד באיזה אופן, כשהוא מיואש מהדרך שאילתרתי, ינסה עוד פעם אלו שיש להן סולו הטוב ביותר.

והמחזור ימשיך …

והיה אם בילית התרחשות מסוים בשנת כל אחד מכיר שלימוד סולו מהקלטות הוא דרוש בכדי להעצים וכי תמלול בסיסי 2 שנים מרישום התווים …

אך ענין זה שמרבית השחקנים הן לא מדברים זה הזמן העומדות מספר הכישורים עצמאית שיהפכו אחר הפינוי דבר זה להרבה יותר נוח ומהיר.

להלן מספר חוקים לרוצחים לתמלול סולו ג’אז שהלוואי שהכרתי למשך כל כך הדרך …


מס ‘1) דע בשביל מה אני מעביר
הביקוש המטרה על ידי תמלול קבצי אודיו סולו ג’אז ומדוע לעזאזל אנו מבינים הכול על זה?

שמעת רק את ההמולה לגבי התמלול, איזה מה ערב אנו מקדיש הרבה זמן לתמלול עד להסתגר בזמן זמן קבוע באוויר אימונים, עליך לבדוק את אותה עצמך שהללו אחת:

“מה אביא לתהליך תמלול קבצי אודיו סולו?”

נהגתי לעצב שעל ידי הבנת התווים לסולו שכזה אני זריזה אשתפר. שמשהו זה בוודאי ילחץ קסם ופתאום אדע את פלאי האלתור בג’אז.

יחד עם זאת הגיע מעולם לא יצא כיוון שהתגעגעתי מלכתחילה לסיבה שאני מתמלל סולו. אולם אירועים ככל שחפרתי בשערה יותר, למדתי שהרי תמלול התבצע בהרבה מגניבת התווים.

פאט מתני מתמלל
אני בונה את אותם הבסיס לצליל, לזמן, לביטוי וללמידה של שפה באמצעות אקורדים ראשיים. כל אחד מזהה אחר האזורים בנגינה של העסק שצריכים את אותם שבו אנו עובדים יותר ויותר מאוד.

אל תעתיק אקסלוסיבי כיוון כולם חושבים לרעיון שלך, גלה הדבר אתה מוכרחה לשדרג בנגינה שלך ערב שתתחיל.

אוקי, אז דבר זה החברה שלך מתעצם להחליף מהסולו ה-3 שלך? מה כאן אני מציאותי בשיפור, שלנו לתמלל כדי.

# 2) האזין, האזן שוב … ואז האזן 4 2
כל הליך תמלול קבצי אודיו המתחיל לעסוק בתחום עוד לפני אנו נוגע בחומרי שלך.


הגיע מתחיל תמיד באוזניים של העסק שלכם – אוזן קשבת.

יחד עם זאת, אנחנו לא מכירים על חצי תשומת הלב והנהיגה בסוגו של ההאזנה לרכב של החברה, אנו מתכוננים להאזנה חזקה וממוקדת.

, הנימוקים לזה שכל כך עוד ועוד שחקנים פוגעים בקיר במקרה ש הנם מנסים לחדש סולו היא בעצם שאנו באים ישר פנימה ומתחילים לנחש את אותם התווים ללא לאבד את אותו הזמן להטמיע את הדיאטה באוזן.

כרגע אני מניח יש לך סולו אנחנו צריכה להיות מלווה לתמלל. התפקיד שלך מהווה להטמיע סולו זה שעות הערב אנחנו לחלוטין מוצא לנכון לתכנן על אודות התווים.

לעצום ראיה ולהקשיב לסולו ההוא ועד שתשנן את הדיאטה. וכשמגיע בשנת 2012 לתמלל את אותם ההערות האלו, תשמח שעשית.

רוי הארגרוב מאזין
# 3) לשיר את אותם הסולו ערב שאנחנו משחק ברשת אותו!
הדבר שבאמת עשה עבורינו תמליל קליק מתפעל לשיר.

בתום שביליתם מקרה ממוקד בהאזנה לסולו או לחילופין לביטוי, החלו לשיר וגם ההקלטה. מבחין באופן מהיר שקורה החלפת חלש.

שירה היא בעצם המבחן ההתחלתי של העסק שלכם במשימה שעתוק – זה מסמן לי מתוכננת באופן העסק שלך האם כך שומע אחר המגרשים או אולי יחודי מנחש.

הפסנתרן החשוב לני טריסטאנו דרש שתלמידיו יוכלו לשיר אחר הסולואים אצל בילי הולידיי, לסטר יאנג ואחרים לפני שילמדו אותם על כלי הנגינה זה או אחר. הדבר יוכל להיות מתאים והן לגביכם.

ערב שתנסה לנגן סולו במשאבי של החברה שלכם אתה יוכל להיות יכול לשיר אותו. שירה לוקחת את אותה הצלילים החיצוניים הנוספים המגיעים מהדובר והופכת בו באים.

זכור אנו לא משתדל לנגן את אותם התווים בהקלטה ישירות המתארת את הכלי שלנו בניסיון הראשון, אתה משחזר בתכשירי של החברה שלכם את אותן הצליל שכבר באוזניים של העבודה.

שלבי התמלול
אם העסק שלך לא יכול לשיר אותם, אני הן לא מסוגל לנגן אותו. ערב שתלמד את המנגינה הבאה שלך או שמא תמלל שורה כחלק מ האוזן, דאג לשיר אחריה קודם!

מס ‘4) יכולת שמיעה לבחירות, לא להערות מבודדות
כשאתה בתחילת דרכו להתעסק בתמלול סולו, העסק שלך אינם מתעצם להנות לעבור את אותן הסולו כולו בבת ,. תאמין עבורנו, אהבתי …

מקום העסק שלך גם לא וכרחה להתקשר בתזמון בידי חילזון ולתרגל בכל פתק כזו בכל לפני זמן לא רב.

במקום להעסיק סימבול אחד להתרכז וש כל כך עד לפני זמן לא רב.

גרידא דוגמת בלימוד שפה של השנה האחרונה, אני עלול חדשים באמירה “שלום, הפרמטר שלומך היום?” באלתור החברה שלך שהמזוזה חדשים בנות משפטים מוזיקליים בסיסיים שתוכל ליישם אודות הסולו של החברה.

הינו דוגמה. הקשב להאזנה לסולו על ידי (שינויים בקצב):

בענף להנות להתמודד עם יותר מידי הסולו בבת , או להשתמש תו נפרד תו, התמקדו בביטוי שכזה שלכל עד לפני זמן.

שמא הקו ovהגשר גרף את אותם אוזנך – חלש אותה ולמד כל כך משפט:

נגן אודיו

00:00
00:00

השתמש במקשי החצים שמעבר / באזור התחתון מתוך מטרה להאיץ או לחילופין להפחית אחר עוצמה הקול.
מעכשיו אתה חושב בשפה, באתר האם תו אחד משתלב בסולם או בתורת המוסיקה על ידי האקורד.

# 5) תהליך ניתוחי סוג של המושגים ההרמוניים בפעילות
לחקור את אותן האקורדים
סולו לא קיימים בתוך ריק.

יש את קטעים מוסיקליים שונים המתרחשים מאחורי הסולו הנותנים על התאמת התווים של הסולן.

למד איך לשמוע את התקדמות האקורד ועובד וחלק האם הסולו עוקב שונה התנועה ההרמונית בקרב המנגינה.

שלך לחפש אחרי למה פתקים קשים אלה לקוחות.

מה המושגים ההרמוניים והמלודיים המגוונים בסולו הגיע שיהיה באפשרותכם ליישם בנגינה שלכם?

בוא נחזור לקו הזה. כשתבדוק מקרוב תגלה העומדות לעיל 3 מושגים אנחנו יוכל לשים שהינם בסולו שלך:

מושג 1: הכול על אקורד E7 לכלוך ואבק מרמזים אודות B-7, שמשמעותו כאמור לעיל התקדמות II-V7 על אודות אקורד V7 סטטי. נסה את אותה האמצעי הזו מעבר הגשר לשינויי קצב או לחילופין לאקורדי ה- V7 בבלוז.

ii-7 הכול על v7
דבר 2: קודם כל הגשר הנו גולש בקנה הכמות של על ידי bebop הנמצא בתחילת הדרך באיכות 5 בקנה מספר ופתרון לו 7. הוא דבר שיהיה באפשרותכם ליישם על כל אקורד דומיננטי לכל מנגינות.

קנה כמותם של אצל ל-

00:00
00:00

השתמש במקשי החצים שמעבר / למטה במטרה להגביר או להוריד את אותן עוצמה הקול.
עניין 3: השתמש בארפג’יו 7 מייג’ור בתחינלת דרכו באקורד הדומיננטי 7. תרגלו צליל זה מרבית אקורדי V7 שלכל המקשים.

ארפג’יו מ- על ידי הדומיננטי

00:00
00:00

השתמש במקשי החצים שמעל / בפוטר על מנת לזרז או אולי לצמצם את אותם עוצמה הקול.
* אתה עלול בכלל להסתכל על אודות האלמנטים הקצביים בידי קו זה (סינקופציה, שלישיות, מבטאים) וצורת הקו וליישם את אותם המושגים האלה בסולו של העסק שלכם.

זכור שורה אנו מתמלל אינה קל ליקוק כזה, לא מורכב שפה. האם אתה מזהה מדוע סימנים האלו לקוחות, אם ברשותכם אחר הכוח לשחזר מושגים אלו בנגינתך.

# 6) התחל לעסוק על אודות האימון באוזניים עכשיו!
תמלול קבצי אודיו מהווה למעשה תנוחת לאימוני אוזניים – אסאנת טכנולוגי.

במטרה לתמלל סולו בהצלחתו כל אחד יהיה מסוגל לשמוע ולזהות מרווחים, צלילי אקורדים, סוגי אקורדים והתקדמות …

במילים אחרות, אני ש לאמן את אותם האוזניים כמו מוזיקאי ג’אז.

כושר אוזניים בידי דייב דאגלס
באופן כל אחד שמתחיל לעסוק בענף להתמקד באימון אוזניים בזמן זה, התמלול ולמידת מנגינה באוזן יהפכו להרבה יותר קלים. התחל בלקדיש סיטואציה לאימוני אוזניים לכל ימים רבים, וכן אם אני מהותי בשיפור האוזניים זכוכית ולתמיד, עיין באופי אפשרות האוזניים.

# 7) השתמש בכלים להאטת פריטים יחודיים בחלק התחתון ובידוד
מקרה רגילה העומדות לשחקנים רבים בתמלול הנו שהסולו רגיל קצרצר מהמחיר הריאלי …

הסולואים על ידי צ’רלי פארקר או ג’ון קולטריין עד מייקל ברקר הינם ייעוד ואלו בעבור השחקנים המתקדמים ביותר.

אמנם זה הזמן לא מציין שוב ושוב אנחנו שהמזוזה לוותר או אולי להסתפק בסולו הקל. כל שעליך לערוך הוא לרשום במשאבי להאטת הסולואים אנחנו מנסה לתמלל.

לתוך תרגיש פסול באופן אני אשר להאט סולו. הסיבה שלכם היא בעצם לשמוע ולהטמיע כל כך תו. יש לזכור אף השחקנים מובילי הדירה מאטים סולואים בניגוד לציפיות להחליף אשר באוזן …

“הוא הביא ההצעה לשיר את אותן סולו הציפורים בחצי מהירות וזה שמר המתארת את האפקט הכללי על ידי ההמשכיות המלודית בידי הקו … צ’רלי פרקר זורח כגון יהלום לתקופה של בכל הדרך בחצי מהירות. הגשת תמלול הקלטה תו, כל כך ביטוי, כל כך פעימה הנו שם טוב שכן בדרך זו זה מנוסח. ”~ לארי מאייר בדבר לימודו שיש להן לני טריסטנו


בדוק תוכנית למשל תמלל! הנותן אפשרות בשבילך להאט את אותו החלק של המוסיקה שהינכם מנסה לתמלל. היעד של העבודה הוא לקבל מידי חוץ מ לרוב מהסולו הקשה ביותר.

לְתַעֲתֵק!
# 8) הגיע לא רק בנוגע ל ההערות
מוקד תמלול קבצי אודיו לא אלא לגנוב אחר הפתקים ולהסתלק …

העסק שלך יוכל לקבל חזרה את אותו המידע הזה דרך טקסט על ידי סולו התמלול.

היתרון המתאים בידי לימוד סולו ג’אז מהתקליט מגיע בזמן שאתה משקיע בקליטת הצליל בידי הנגנים האהובים של העסק שלך.

האלמנטים הבלתי מוחשיים על ידי צליל ולסגנון שלא ניתן להדגיש המתארת את דף נייר.

חיקוי הצליל, כיום, הניסוח, הסגנון המדובר אצל כל כך סולו. – היבטים כדוגמת אלו נחוצים בהתפתחותך כאלתר.

“מעולם לא נכנסתי לתמלול ככל שרשמתי אחריה. שמי לא מוצא לנכון שתקבלו הרבה מזה. רצוי שתתמלל לאורך האוזן ותלמד יחד עם זאת, כי שתי דברים אנחנו הן לא האם כך יוכל להתיז לאורך כל הדרך – הטיות מסוימות והתחושה שמקורה בתפיסה על ידי מישהו. אמנם קוראים לי מתמלל בזמן האחרון לפי האוזן, בכלל קלוש מנסה. אם וכאשר שאחד שומע דבר חשוב 2 שנים משלוש פעמים, די שיננתי אחריה. “~ רוי הרגרוב

קודמות את אותם תורת המוסיקה בקרב התווים וקחו את אותן כעת הנוסף להתרכז בטון הנגן הייחודי אותה כולם מתעתקים.

# 9) למד והתחל את אותן השפה שהינכם מעביר
לא לשכוח אחר התווים לסולו ולכתוב בו על פיסת נייר אינם יעזור לרעיון שלך.

אתה צריך להטמיע את השורות הנוספים שלמדת במכשיר של העסק. בדרך זו הינם מוניטין כשאתה מתעצם לאלתר.

זהו השלב הסופי המכריע מרבית השחקנים נוטים לשכוח בזמן תמלול קבצי אודיו סולו. מבלי להטמיע אחר השורות אנחנו מתמלל, החברה שלך אינן מתכוון לגלות למרות תועלת מוחשית אמיתית לנגינה של העסק שלכם.

מייקל ברקר מתמלל

להיות מודע את אותה ההערות אך ורק שלב קריטי ביותר. מה שקורה אחר ככה מהווה השטח וש ההטבה מתבצעת.

אחרי שתמלל סולו או סמל …

שינן את אותם השורה המקורית
העבירו את הדיאטה אל ה -11 המקשים האחרים
התחילו לעשות קו זה בסולו משלך
צור וריאציות הכול על השורה המקורית
צור תרגילים משלך עם הקו
אלא בגלל שאתה יודע את התווים זה לא כל הזמן שהדבר ישפר את אותם המפגש של החברה. עליך לשאת הבעלים על ידי הערות הנ”ל וליצור וריאציות משלך מאותו השורה המקורית.

כמו שאומר קלארק טרי “לחקות, להטמיע, לחדש”

# 10) זכור, הגיע בסדר להעסיק את אותן כיום של החברה
יש לך זמן.
אין כל שלא להאריך לתמלל שתי שיותר סולו.


בגדר הארוך, אפשר ליצור מאוד מללמוד לחלוטין את אותן הסולו העיקרי שאתם אוהבים.

המטרה שכל כך הרבה מוזיקאים מוצפים בתמלול הנו שהם מנסים ללמוד מידע רב בבת ,. ממהרים לרוב ללכת לסולו ה-3 מבלי לחדש בכלל בכל זאת שרק תמללו …

חשוב לזכור, בסולו שכזה מתופעל יספיק שפה לאורך שעות מרבית זמן קבוע בקרב תרגול.

היתרונות המתאים בקרב תמלול לא מעתיק את מקום מגוריו באיסוף מידע רב ככל האפשר, קל בבילוי שיש להן סמל כמו זה או סולו כמו זה ולמידה מדוקדקת.

בילו שעות בקליטת כל כך פרט ל ונטמעו צלילים הנ”ל באוזניים ובכלי. למרות אם התינוק שדבר זה עלול לדעת בוודאות, מנגינות אינה תחרות ואינך ש לרוץ ועד ל הסוף!