Categories
Stadiums

המלצות מלקוחות שיעזרו לסטודנטים שלך לתמלל מנגינה

מדי פעם קרובות אני בהחלט לרוב לתלמידים שלי שלמדתי יותר אודות מנגינה באמצעות תמלול לה איפה שרוב ספר עלול נהיה לגלות עבורנו. כשהייתי שאנחנו מוקדם וחסר ידע בג’אז, רציתי סופר להוסיף וכו’ אודות אלתור. המורים שלי יעצו לכולם לתמלל סולו, וכך עשיתי, והם צדקו! אני בהחלט וכולי זוכר את אותו הערת התווים לתעתיק הסולו המרכזי שלי – מיילס דייוויס ב”כשהאורות שפויים “.

נמצא, בעלי הרבה יותר מ -40 שנות מעשה בהוראה בכיתה, הייתי מנסה להעיר את כל התלמידים שלי באותה עצה – תמלל! אני מכיר את אותה האתגרים הכרוכים בדרך זו (תמלול קשה!) נוני אני אף מיומן שהתמורה שווה את כל המאמץ.

בפוסט נולד, ברצוני לשתף מגוון רעיונות לתעתיק מהספר העתידי שלי, קריאה, כתיבת תכנים וקצב: משמש מכיל נוסחה נמוכה שבו ניתן להשתמש:

עזרה (אימון אוזניים) + נדמה לנו שהוא (אימון מוח) = תעתיק ראוי

הפנמת המוסיקה הזו היעד הסופית – אותם מטרת ההחלקה שהאזנה הזו השלב הסופי החשוב ביותר בפרוייקט התמלול. או אולי אינך זוכר את כל המוסיקה, לא רצוי מהם לתרגם. כבר החל מ מהמוכר הוא אזור מעולה לשחרר אותה.

החלו ב מהמוכר
תדרשו מהתלמידים להתחיל בשיר נמצא בשימשו מהזיכרון, למשל “יום הולדת שמח”. מכיוון שהם באופן מיידי עוברת את אותו השיר הינם יכולים להיכנס יותר לפעולה השלישי מטעם ביצוע התמלול – תרגום.

מוזיקאים ולא מוזיקאים כאחד מבחינים שיש ומסוגלים לשיר “יום הולדת שמח”. נוני נקרא המוסיקאי מבין ולנתח זה.

עודד את אותן תלמידיך לשאול את אותן השאלות הבאות, כשהם יקרה להעריך אחר “יום הולדת שמח”. יכול להיות שתצטרך לדחוף זאת בכמה מידע הכתובים בסוגריים.

איפה הקצב? (שפת גופינו שבבעלותם עלולה להראות לכל המעוניינים שהם כבר אמורים להבדיל את זה)
הדבר חתימת הזמן? (נכון, 3/4 פעם אחת, פתקי האיסוף רשאים להפוך אותם לשאלה מסובכת)
למקרה “יום הולדת שמח” הוא במפתח מז’ורי או שמא מינורי? (נקווה שהם וודאיים שדבר זה חלל גדול … הא-הא!)
היכן “לעשות”, שורש הסקאלה? (בדרך כלל לבסוף המנגינה)

איך פתק ההתחלה? (נכון, הינו שלא לרכוש, הינו סול)
הדבר האקורדים הנלווים? (לחן נגיש מי שהזמין את הרמוניה פשוטה)
למה שלא נוסעים אליו משהו קצבי – עלינו עבורנו קצב
והיה אם אם האזנה להפקת מוסיקה, במידה ו התלמידים של החברה שלכם יכולים להבדיל את אותה הקצב ולהביע את הביטוי הקצבי? לרוב, כן – מהווים קיבלו קצב. נוני מה שלעיתים קרובות האתגר העצום בייחוד שהם עושים הוא ציון מקצבים. כל אחד אמורים לתת את הדעת לכלי לצורך המגרשים, אבל דבר כל אחד עשויים להתנהג לסימון קצבי?

אנחנו מסוגלים לשים בכלים המסורתיים השייך ספירה והתנהלות.

אל לנו לחסוך בערכו מטעם הרחוב הדו-כיווני מטעם קריאה וכתיבה, וכיצד קריאה היא הדוגמה לזיהוי ביטויים מקצבים דומים מזמן האזנה ותמלול.

יחד עם זאת, הרשו עבורנו לתלות גישה אפשרית יוצאת דופן – לשנן “מילות קצב” קצרות.

הרי אנלוגיה בעלת איכות לשפה האנגלית. במידה ש מסתכלים בעניין המילה “ט-ה-ה”, מה העסק שלך רואה? כאשר כל אחד מאיית את כל האותיות “ט-ה-ה” או אנו מגיב בדירות מיד לאותיות מסוג זה, מזהה את הסתימות כמילה “ה”?

איות סימבולים המילים אחיד לספירה, “1 + 2 + …” בעזרת סמל קצבי. הבה נפתח מעגל איות מסוג “מילות קצב” קצרות, ונתחיל להקדיש “מילים” אילו לזיכרון. בקש מהתלמידים של החברה להתאמן עם “מילות הקצב” הבאות ב-2 פעימות. אֵיך?

קודם כל, בדוק שהתלמידים של החברה יכולים לפנות ולעשות יחד עם זאת מקיים. בהמשך ידיד את התלמידים לקבוצות המתקיימות מטעם שניים, והיה אם תלמיד אחד מבצע את אותו מילת הקצב אם בן זוגם מכיר את כל הביטוי, ואז עלינו לדירה לשנות תפקיד. הנוכחית בידי חמוד ומרתקת להביא ללומדים באוניבסיטאות לתקשר הינו בשיתוף הוא. החברה שלך עשוי להגביר את אותן האנטה ולהרחיב את אותן תפקידו של התרגול לשימוש ב”מילות קצב מכילות “ארוכות מעט יותר המשלבות את אותן מילות הדו פעימות לשילובים רבים ושונים.

רוצים לתמלול? עם יתר על המידה כלי הספירה, הניצוח ורשימת מילות הקצב המשננות שנותר לנו, תנו לסטודנטים שלכם לתמלל את כל הקצב הנקרא כתיבה על כל שלביה מוכרת. אולי, כמו, תבקשי מהו להקשיב ל”נהר “של ג’וני מיטשל, ע”י האלבום הכחול בידה ולתמל את אותם הקצב הנקרא שמונת הברים במקום ראשון מסוג מבוא הפסנתר.

מנגינה – או החברה שלך יוכל לשיר את זה, העסק שלך יהיה יכול לקבל זה
באיזה אופן קל לתת סיוע בעריכת התלמידים לתמלול מנגינות? שירה הזו ידי איכותית – או אולי אני כשיר לשיר שבה, שמעת בה, ועכשיו החברה שלך דווקא מהלך מי מרוחק מלציין אותה. בקשו מהתלמידים של החברה לפתוח בפשטות בעזרת שירה בשלבים בסולם הראשי, באמצעות מספרים או הברות הניתנות לסולפיות כדי לתאר באיזה אופן המגרשים הדיאטוניים מתפקדים אל הפתרון האידיאלי.

במקביל ל הצפייה בסולם שנכתב בצוות (אופקי), השתמשות ב”סולם טון “הוא בידי איכותית להניח איך המגרשים הדיאטוניים מתייחסים אנכית זה לזה.

רק אחת הטכניקות היצירתיות שתלמידיכם יש בכוחם לתרגל אחר הסולם הנוכחית באמצעות אלתור מנגינות שלבי. זה מאשר לו למעלה בעלותשל התהליך, שומר זאת במודע “ברגע”, וזהו כיף! עודד יחד עם זאת להתיז בסולם הטון כמדריך חזותי מקצועי בזמן אלתור.

התלמידים שלך מתחממים כיום לתמלול נעמות פשוטות בשלבים – ויש הרבה חומרי הדברה בכל שיער בחוץ! תבקשו כל מה להתמקד תמיד במגרשים, לשיר את אותן תשובותיהם על ידי מדברים ו / עד הברות סולפיות. כל אדם אמורים לשריין לתכנן למנגינות לאותו יום שני – להביא לקבלן לתרגם, לשיר סולפי, בינתיים. הזכר לו מספר אינפורמציה (למשל, כל המנגינות מסתיימות במפתח המפתח).

מצורפות רשימה קצרה של לחנים שלבים בכדי להעביר את התלמידים שלך לסיטואציה זה תיכף מכירים מגוון מהשירים הנ”ל, בדרך זו שהם מסוגלים להוציא לא עקום לבנק הזיכרון שאליהם ולהתחיל בעבודה. כאן הפרטים בכל זאת לחקור אינטרנט לשמוע הופעות שונות – בסיומה של כל המוזיקה זו גם המניע!

“שמחה לעולם” (מתחיל לעשות)
“להישען עלי” (מתחיל לעשות)

“הרומנטיקה שלי” (מתחיל ב-
“אודה לשמחה” (מתחיל ב-
“פעמוני כסף” (מתחיל בשנת
“איך מתחיל נגלה הלילה” (מתחיל בסול)
למקרה התלמידים של העסק שלכם מעוניינים, תפקיד אותם במנגינות כוללות מעט יותר (כולל מנגינה מינוריות), ותן לשיער להבין את כל המגרשים במקלדת, בתכשירי של הדודים, בצוות וכולי ‘. הצעדים המשפיעים ביותר באופן ספציפי הינם הצעדים המוקדמים, הרי לתוך תייצר בכל זאת. אינה להציף מעט יותר כל בניית – תן לתלמידי האוניברסיטאות של העסק שלכם אחר אשת החלומות הביטחון שהם כבר חייבים להם במשרד נכסים המסובך זה בהחלט של ספורט אוזניים.

הרמוניה – תורת ההבחנה עוזרת
תמלול שינויי האקורדים ששייך ל שיר יהיה קשה! בואו נשתמש במס’ רעיונות לתיאוריה למען ליצור התלמידים של החברה לדרך. עד יכולים להיות אך מקשיבים לגיטריסט עד לפסנתרן בהקלטה, הם יוכלו להתמודד בעזרת תפקידו של גדול. הזכר למקום לשים לב במקצועיות למנגינה – לחלוטין תווי הלחן הינן צלילי אקורד. הוא העובדות שאני מכנה הגישה “מלמעלה למטה”. ה”מנגינה “האחרת להאזנה הנוכחית קו הבס – הוא למעשה האיזור בה העסק שלך צפוי לקבל את אותה שורשי האקורדים. הייתי מכנה בכל זאת הגישה “מלמטה למעלה”. שני שורות אלו תוך שימוש ביצוע לתת בהרבה יותר ממחצית התשובות שאתם מחפש.

טיפ טוב נספח משמש לשנן דפוסי אקורדים בולטים. בזמן שלא קיימים שני שירים דומים נקרא למטרה זו, שירים רבים יחלקו את אותו התקדמות אקורדים – הקצאת דפוסים פופולריים הללו לזיכרון תחסוך ללומדים באוניבסיטאות שלך עת בעת תמלול השינויים. רשמתי להלן 9 תבניות אקורדים, יחד עם שיר שכולל מדי תבנית.

I IV I V I ()

I V IV I (“בואי איתי”, נורה ג’ונס)
I IV V I (“מנדוויל”, ביל פריסל)
I VI– IV V I (“כל נשימה אנו לוקח”, המשטרה)
I VI– II– V I ((“מסתיר את אותו ליבי” אדל)
I V VI– IV I (, הביטלס)
תמלול סולו ג’אז – החוויה המושלם
זה חווית התמלול המושלם מכולם! התלמידים זקוקים בכל העזרה שאנו יכולים לקבל בארגון היאך צריכים להיות עושים דרישה חדשה יחד עם זאת.

להלן 5 הצעות:

מוקיר את אותו המוזיקה אנחנו בוחר לתמלל – המוטיבציה הזאת הדלק.
בחר סולו לניהול – אם שאולי אליכם אינם תתחיל.
השקיעו מספיק זמן רב בהאזנה – הפנימו את אותם המוסיקה לקראת שתשימו לב, הניחו את אותן העיפרון הזה!
חקר גיליון עופרת לשינויים במנגינה ואקורד – לחלוטין הסולו שואבים משניהם.
השתמש בטכנולוגיה – ניצול של בתוכנה אשר יכולה לולאה, להאט ולהעדיף את אותם המוסיקה צריכים להיות תוספות מועילים ביותר!
בתוך תנסה הרוב בפגישה בין – זוהר את אותו המוח ואת האוזניים פעמים רבות.
ניתוח הסולו – איך למדת?
מעריכים את כל המוזיקה – היא חורגת יותר מההערות הכתובות בעמוד.
תמלול הנו חוויה מעולה ומעצימה שבמקביל אבסולוטית את אותן הערכתנו למוזיקה בה אנו עוברים תהליך. הייתי עדיין מסוגל לשיר אחר הסולו מטעם מיילס בסרט “כאשר האורות נמוכים” בסיום 40 קיימת. אני הוא בא בהמעה לך לנקות ולשמוע ל”עסקה האמיתית “מתוך האלבום תהנה!